I'm getting tired and I need somewhere to begin.


Har sovit värre inatt än när jag sov ute. Dom har jobbat/slagit/borrat här utanför som idioter! Det gör dom fortfarande. Kan dom inte låta en stackars sate som jag få min sömn eller? Kommer sluta med att jag får grym huvudvärk. Morr.

Kollade på Knight and Day igår, Killers kvällen före. Bra filmer men ack så lika de var när man så dem sådär tätt inpå varandra. Mördande killar och livrädda tjejer.
Har även sett klart True Blood, säsong 3. För er som inte trodde att det kunde bli konstigare, nå, det kan det.

Har ännu inte kikat ut genom fönstret. Har hoppats på fint väder så jag kan bättra på brännan, nu är jag dock inte lika säker. Orkar man ligga där och steka när dom bygger?



Nej, nu ska jag äta banankaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0