I'd go to the end of the earth for you


Att se på bio är ingen enkel sak vill jag lova. Endast två filmer sändes med engelskt tal (och då skulle man sitta med hörlurar på) annars var allt dubbat. Ingen av de två filmerna tilltalade oss heller så vi sket i det. Vi alla hade riktat in oss på Resident Evil, efter många om och men, men att de den dubbad på spanska var inte så tilltalande som man kan tro...
Vi bowlade dock, det va skoj! Vi spelade två omgångar, jag gick ut starkt och vann! Inför andra omgången var dock mina krafter slut och det blev en pinsam avslutning för min del. De andra avslutade dock bättre då första omgången var mer som en uppvärmning för dem.


Något ni inte visste om mig; Mina vader är den mest vältränade del på min kropp. Haha, jag vet inte om det är bra eller dåligt...



Före bowlingen åt vi på KFC, efter bowlingen åt vi dessert på Foster's Hollywood.


Lillies dessert.


Min dessert.


Joels dessert.


Vi gick även en sväng på Habaneras och Carrefour. Jag tog massa bilder på hur höstkollektionerna i Spanien ser ut. Mycket bruna toner, romantiska mönster på klänningar/sjalar o.s.v. med en känsla av vintage. Underbart höstigt helt enkelt! Bilder på detta och vad jag fick med mig hem kommer senare ikväll.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0