I wish you the best, I guess.


Jag måste medje att jag ikväll lämnade jobbet lätt överförfriskad, men så blir det när man har en bartender som älskar att blanda/servera en drinkar och om man åt sallad till kvällsmat.

Idag var jag och Ramona ute och gick i 2,5 h. Vi vandrade längs stranden, åt glass och gick på upptäcksfärd. Vi hittade en enormt fin park och vi gick vilse. Bilder på detta kommer (tog 142 stycken) så fort jag hinner. Nu måste jag sova. Imorgon ska vi till stranden och på kvällen strosa runt i staden. Vi funderade på att ta en buss till staden Murcia, men kände att det skulle vara skönast att ha nära hem.

Jag tror förresten jag bränt mina läppar, det suger lite. Svider i dem och så känns de svullna. Jag har ju redan stora läppar liksom... Ni får en förtvivlad bild på det. Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0