I wish I knew how to quit you.


Hemma! Det är vaaarmt ute idag så jag ska strax hoppa i poolen och steka lite. Man får ta vara på tiden, åker hem om knappt en månad ju! Marknaden var fin, vi köpte godis och lite annat smått och gott. Jag hittade en mysig poncho, den fanns i tre färger, brunbeige, marinblå och grå. Jag fick med mig den gråa hem men nu vill jag ha de två andra. Det var bra pris på dem (€15) så om de är kvar nästa gång jag åker till stan blir det nog en till, eller kanske två. Tar kort och lägger upp allt senare. Nu ska jag ut och njuta av solens strålar!


Kommentarer
Postat av: Alice

Sv: så du säger att du kan ha 70-80 ringar totalt?... Sjukt haha! :D

2010-09-24 @ 22:41:12
URL: http://alicewalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0