I felt the earth beneath my feet.


Jag har en synnerligen abnorm förkärlek till ringar. Vet inte riktigt hur den uppstod, men den är omöjlig att göra sig av med.

Här är vad jag fick med mig hem från marknaden:


Den blåa sjalen har jag även i ljusgrått, glömde bara att ta kort på den innan den skickades hem med Becka och Mamma.
Fickuret är skitcoolt. Ska förmodligen byta ut länken mot en kedja att hänga runt halsen.
Hittade även en tuff ryggsäck i brunt läder med tja, ett annat tyg på. Svårt att förklara och glömde ta kort. Försäljaren ville ha €35 för den, men den va sliten/skavd på ena sidan, luktade något för djävulskt och gick knappt att öppna... Försökte få ner den till €25 men han sänkte inte ens en enda euro så då sket jag i det. Hans förlust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0