All I ever wanted was you.


Hejhejhej! Det blir ett litet nattinlägg då andra saker kommit ivägen för bloggandet tidigare idag. Vi har lagat mat, spelat kort, spelat lite mer kort och spelat kort. Vi bestämde oss även för att ha lite myskväll med snacks och god dricka. Vi tog vår första sväng förbi den svenska affären idag och vi gick lösa. Haha, lite pinsamt hur man hoppade av lycka när man såg Milda vaniljvisp. Sverige har bra varor! Man vet vad man köper och vad man får, det smakar inte fejk heller. Så, vi fick bl.a. med oss; Frödinge kladdkaka, Almony daimtårta, leverpastej, mannagrynsgröt, ostbågar, fazer choklad och Esterella chips hem. Himla nyttigt allt det där låter. Jag ska i alla fall äta lepamacka till frukost!

Två fina kyrkor som ligger mitt i stan. Jag gillar fina byggnader, tror jag kommer älska Sevilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0