Winter will breath cold down our necks.


Har just sagt hejdå till farmor och farfar som kämpat sig upp för den långa backen bara för att hälsa på mig i min ensamhet. Skönt att spendera lite qualitytime med dem, dem är härliga. Min farmor och farfar. De ville så gärna att jag skulle visa dem runt på facebook och så ville de se min och Beckas "hemsida" (blogg) som de hört så mycket om. Äpplen, bananer och vindruvor hade de också med sig. Jag har bunkrat upp rejält med frukt och bra är väl det. Imorse tog latheten över så jag hoppade frukosten. Jag bukrar upp lite från frukosten med, snor med mig lite annan frukt och chokladfyllda bröd. Perfekt snack till söndag då vi inte hinner äta frukost innan vi beger oss till flygplatsen.
Nu ska jag återgå till mitt kära 90210.


Kommentarer
Postat av: Alice

Sv: Jag ska se om jag kan få några bilder från ADT nästa gång vi har clubs, så kan jag ta med min kamera. Jag trivs jättebra och jag förstår mig på folk bättre nu... förutom när de kommer till droger ;P

2010-10-14 @ 01:12:22
URL: http://alicewalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0