Will you ever want me as much as I want you?


Bueons días. Nu är jag hemma från morgonmarknaden i stan. Det var mycket folk som vanligt och bussen var fullproppad. Då jag var den enda under 60 år på bussen (far och de andra åkte taxi) stod jag mitt i gången och tog emot alla äldre som föll som käglor varje gång bussen stannade/startade.
Dagens goda gärning - check!
Jag köpte skor, ringar, en hatt, present till foster X, godis och lite smink. Lägger upp det senare idag för jag har inte hunnit ta kort på det än, så kom tillbaka senare vettja! Nu ska jag kolla färdigt på Alexander den store. Såg både Kenza & Tyra show och Lite sällskap igår så jag orkade inte med hela filmen. Om solen bestämmer sig för att titta fram lite mer ska jag nog även lägga mig en stund vid poolen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0