We all grow up too fast


Fick ett massmejl idag som skickades till alla kursdeltagare i TEFL kursen jag ska gå i Sevilla. Den börjar om 8 dagar, den 2 november. Mycket annat händer då, min barndomsvän fyller år och har namnsdag. Tyvärr finns det andra idioter som har namnsdag då med, men förhoppningsvis behöver jag aldrig mer tänka på det efter den 2 november 2010.
Tillbaka till huvudämnet, skönt att det gick ut ett massmejl! Då är jag i alla fall inte ensam om att gå kursen. Undra om det kommer folk från hela världen eller bara Spanien. Det hade jag velat fråga, men på sätt och vis är det roligare att vänta och se. Jag vet att jag kommer dit först då jag råkat boka min biljett en dag före det egentliga datumet man ska anlända, då får jag välja säng först, woho! Jag kommer alltså bo i ett delat studentboende/rum med andra från min kurs, om jag inte redan sagt det. Hemma är jag igen den 27 november.
Nu ska jag käka lite och sen ska jag nog ut på en runda med Bobby. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0