I'm gonna love you more than anyone.


I förregår kom det en ljus labradorvalp springandes rakt emot mig, hoppade upp på mig och bara var jättelycklig. Jag klappade/kliade den och den fortsatte att dansa glatt runt mig. Den natten drömde jag att jag och Johanna var ute och körde i Varberg, hamnade i parken längs spåret där det kom en kolsvart hund springandes rakt emot mig. Han såg ut att vara en blandning mellan svart labbe, rottweiler, pitbull och han va skitsnygg. Tog med honom hem för hundfångaren tänkte avliva honom...
Jag saknar Bobby.


Inatt då? Jo, ni vet ju att jag kollar en hel del på 90210 nu. Jag drömde att jag och Ethan Ward (Dustin Milligan) dansade vals längs Torreviejas alla gator och enkelt hoppade över alla höga trottoarkanter som om det var en del i våran koreografi. Antar att jag kollat för mycket på 90210, men det kan inte hjälpas. Jag är beroende och ska faktiskt ta och se ett till avsnitt nu :)


Har ni sett filmen 8 days to live förresten? Det är en verklighetsbaserad film som Dustin Milligan är med i, den är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0