Tormented and torn apart


Hallå i kylan! Hemma från syster. Käkade falukorv med hemlagat mos och så fick jag med mig ett gäng kläder hem. De flesta kläderna var redan mina men fick även med mig några av hennes hem på lån. Annars var det rätt lugnt, även kvällen ser ut att bli riktigt lugn. Tänka kolla in senaste avsittet av Vampire Diaries och sedan lite 90210.
Nu, gårdagens bilder:



På något vis blir det alltid en massa bilder på förfesten men ingen från när man faktiskt går ut.
- Känner mig lite som en jobbiga fågeln som är på Kalle Anka under julen när jag kikar fram sådär ur olika vinklar, men det bjuder jag på ;)
För övrigt var det en trevlig men lätt udda kväll. Falkenberg i ett nötskal helt enkelt. Himla kul var det att träffa folk man inte sett på länge i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Sari

Gillar koftan i leomönster! :)

2010-10-25 @ 10:10:12
URL: http://reborn.webblogg.se/
Postat av: ida

Så himla kul att träffa dig igen katta! måste skypa snarast, lovar att jag ska våga ringa upp nästa gång;)!haha! /ida sivander

2010-10-25 @ 11:40:14
URL: http://iminlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0