The bigger person


Och där slutade jag jobba. Ska nu möta upp Pernilla för en fika och sen dra en vandring på stan och filosofera lite. Kanske köpa mig en ny bok? Det var längesen, jag gillar verkligen att läsa. Har rätt lätt för att gå in i mig själv och förlora mig i något, som en bok, på så vis styrs jag mycket av mina känslor på både gott och ont. Jag känner med mina medmänniskor och det är nog därför jag ofta sätter andra före mig själv. Jag ser hellre att dem är lyckliga än att jag är det, vilket i och för sig inte är så bra det heller. Och där bytte jag helt spår på detta inlägg som vanligt. "Kom ihåg att följa den röda tråden" - som min svenskalärare Per från högstadiet alltid sa.
Efter min vandring i staden är det dags att spatsera upp för den långa backen hem till farmor & farfar för lite mys. Vi hörs ikväll igen!

I brist på andra bilder...

Kommentarer
Postat av: Celina

Sv; Haha, ja det måste vara så. ;) Vår förra hund älskade också att ligga i samma fönster.



Och tack så jättemycket! =)

2010-10-26 @ 00:02:58
URL: http://finest.se/celinaryden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0