Take me out


Brynäs match ikväll är inget att tala om, så vi lämnar det där.
Har spenderat hela dagen i stan i form av jobb, fika, shopping och farmor och farfar. Men allt det där vet ni ju redan, tack vare tidsinställda inlägg. Kan man göra annat än älska den funktionen?
Jag köpte en bok - Elsas Värld, har ju tidigare läst Elsas Mode och detta är nu den andra utgåvan i den serien. Spenderade även 304 kr av mitt presentkort på en slags lila top jag inte riktigt vet när jag ska använda och ett annat linne som jag bara tyckte såg så coolt ut. Bilder på det kommer imorgon, då är jag ledig ända fram till 17.30. Bilder från släktmys kommer dock nu. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0