One last goodbye


Nyss hemkommen från staden. Satt och pratade med Michael en timme och sedan med Barbara lika länge. Barbara hade även en vän där som tvungen skulle bjuda mig på drinkar. Sa dock artigt nej ett tiotal gånger sen gick jag... 30+ män är inget för mig. Dessutom får jag dricka gratis så det var väl lika bra att han fick spara dem pengarna. Tog några sista kort, kindpussades och kramades. Det var förmodligen sista gången jag såg dem, känns inte som att jag har något mer att hämta i denna staden. Dock ska man aldrig säga aldrig. Både Barbara och Michael är två av de snällaste människor jag träffat, fint att dom är tillsammans. De utgör ett bra par :)


För allas säkerhet redigerade jag bort mig i sista bilden på mig och Crazy. Som ni ser är jag väl inte direkt något photoshop-freak, så jag använde mig att mitt favoritprogram. Paint. Var ändå tvungen att publicera bilden, Crazy drar ju stans skönaste min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0