Lost and insecure


Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan påbörja min packning. Känns lite sorgligt, men skönt. Nu är detta äventyret slut och jag är redo att ta mig an nya!
Då vi åker så tidigt imorgon (lämmnar hotellet klockan 7.00) får vi ingen frukost, orkar inte beställa för att äta tidigare ändå, snodde jag med lite gott från morgonens frukost. En munk och ett chokladfyllt bröd. Vill väl inte påstå att det är den bästa frukosten med det var det enda hållbara.
Ikväll ska jag även efter packadet bege mig neråt mot det andra hotellet lämna över de saker som jag själv inte har plats till. Sen ska vi nog spendera kvällen åt att spela plump och dricka vin.



Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0