Look at how she walks, she knows she's bad.


Ikväll har jag ätit lika mycket som en igelkott innan den går i ide, men det har varit en trevlig kväll. Blev lite jobbigt med låsbyte och att moster med familj (och jag) blev utelåsta - svinkallt - men allt löser ju sig så småningom. Kollade även på hockey, Falkenberg - Varberg. Falkenberg lyckades göra 3 mål om jag inte minns helt fel, eller var det fyra? Vet ni varför jag inte minns? Jo, en idiot satt framför mig och ställde sig upp varje gång Falkenberg gjorde mål. Ser man inte målen är det svårare att minnas dem, jag lyckades se ett. Idiot. Så varför ställde inte jag mig med? Då hade dem bakom mig inte sett och vem vill vara en idiot? Det slutade med att jag skrek "Sitt! Sitt!" när anfallen gick vår väg, folk trodde väl att jag var konstig. Skitsamma, vi alla är lite konstiga :) Och just det, dom förlorade trots sina mål. Varberg gjorde tredubbelt mer.

Hemma hos moster hade dom fått upp bilderna från deras bröllop förra året där jag var brudtärna.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag såg dom när jag var och hämtade sängen, jättefina!! =))

2010-10-28 @ 18:57:10
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se
Postat av: Lina

Oj vilka fina bilder :D

2010-10-28 @ 20:31:40
URL: http://sindelina.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0