I've forgiven myself for the mistakes I've made


Idag fick jag hem ett paket från London, wohoo! Har kikat länge på två plagg från en bloppis som jag blivit helt såld på och nu är dem mina. Nej, detta var inget impulsköp (då jag vet att jag har ont om pengar just nu), har funderat på att köpa dem sedan början av september. Tänkte att "Om de finns kvar när jag kommit hem, då är det menat" - det var menat. Lat som man är har jag ännu inte lagt in bilderna på plaggen på datorn men ska fixa det! Tänkte utnyttja den nya funktionen tidsinställda inlägg så det kommer att dyka upp ett inlägg senare med det.

Kom nyss in från en promenad med Bobby, han trampade på något, började gnälla och vägrade ta ett steg till. Enda gången man glömmer mobilen hemma. Han insisterade på att bli buren, så jag fick alltså bära runt på denna överviktiga vallhund tills vi når ett hus där jag förhoppningsvis skulle få låna en telefon. Innan jag kommit fram till dörren är den lilla gubben redan ute med bilnycklar i hand. "Jag kör hem dig!" sa han. Det är charmen med att bo på landet.


Kommentarer
Postat av: Celina

Åh vad mysigt det där ser ut. =) Hoppas att han mår bättre snart.

2010-10-25 @ 17:06:16
URL: http://finest.se/celinaryden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0