It's never easy to be chosen


Det är grått och trist utanför, jag längtar bort till sol och värme.
Idag skulle nog moster komma förbi en sväng, kanske kusinerna med för ätt hälsa på. Ikväll ska jag festa lite men som det ser ut just nu är jag väldigt otaggad. Tråkigt, min enda helg i Sverige på 4 månader vill man ju ska vara lyckad. Vi får se hur det blir helt enkelt, ska försöka gå utan några som helst förväntningar. Det är för övrigt rätt trist att blogga hemma i kalla Sverige, där allt som någonsin kallats för inspiration dras med ut i den kalla vinden som vinder runt huset för att aldrig återvända.


Kommentarer
Postat av: Jessica

snööö :D

2010-10-23 @ 18:45:49
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0