I'm right over here, why can't you see me?


Nu är det dags att dra till jobbet, börjar 11.00 idag och slutar 16.00. Ska fika med kusin vitamin, även kallas Pernilla, efter jobbet som en sista träff innan jag ger mig ut på nya äventyr, igen. Efter det går jag raka vägen till farmor och farfar för ännu mer quality time spenderande. De bjuder även på mat under kvällen, gott! Farmors mat tackar man aldrig nej till. Ska nog svänga in på B Young igen och se om jag kan hitta något att spendera mitt presentkort på, gratis-shopping är fina grejer.

Det spelar ingen roll vilket släktalbum man än går in på, i dem alla finns bilder som liknar den nedan. Pernilla och jag har en tendens att visa oss från våra snyggaste sida på kort, gärna tillsammans. Denna är från julen 2008.

Kommentarer
Postat av: pernilla

nån snyggare måste du haft..

2010-10-26 @ 12:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0