I see your true colors.


Idag har vi hängt vid poolen. Solen har kommit och gått precis som den velat så vi har passat på att spela kort/biljard med för att underhålla oss med något. Ett glas rött har även konsumerats. Mitt första faktiskt och så farligt var det ju inte, jag tror man kan vänja sig rätt fort. Annat är det med kaffe och den beska garvsyran. Det vänjer jag mig nog aldrig vid, bra. Jag vill ändå inte dricka kaffe och bli beroende.
Ikväll ska vi nog äta längs stranden, på den där italienska restaurangen jag passerade för några dagar sen kanske. De vill ha husmanskost typ, fast farfar vill ha kinamat. Han är söt min lilla farfar :)
Såhär såg det ut igår när vi var ute och åt:

Glad Papi


Nu ska jag ta mig en dusch innan vi drar ut på äventyr. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0