I gave in to sweet temptation.


Nu har jag kommit upp ur mitt varma, härliga bad. Känner mig som en ny människa efter allt skrubbande! Har tuggat lite på en Fazer chokladkaka med så nu är jag törstig. På mitt rum finns dock inget kylskåp? Tänkte klä på mig och springa ner till receptionen för att se var man kan få tag på lite dricka här omkring. På tal om recpetionen, de ringde därifrån när jag låg i badet. Sprang upp och svarade. Föjlande samtal löd:
- Hello?
- Hello?
- Hello?
- Hello? Nää, Niii, Näjlsen?
- Haha, yes. Nilsson.
- Ka.. Katerlina Nijls..
- Yes, Katarina Nilsson.
- Oh, okay. Sorry.
- What?
- Sorry, sorry.
*klick*

Hmm, inte blev man så mycket klokare på det samtalet inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0