I believe.


Hallå!

Idag har jag jobbat, slutade vid 14, därav dålig uppdatering. Jobbade förresten men en ny tjej, som uppenbarligen är min syssling! Där ser man. Sprang en runda på stan med för att köpa mascara och cleansing mousse. Köpte den alltid lika fantastiska False lash effect mascaran från Max Factor och inte nog med att den hade ny, snygg förpackning i förmån för rosa bandet (10 kr gick till bröstcancerfonden) den var 20 kr billigare. Slå till säger jag bara! Gick även in en snabbis på B. young för att jag ahr ett presentkort där på 500 kr. Inget greppade mitt öga direkt, förutom att Sister Point gjort en kopia på Ginas MC-leggings och försöker sälja dom för 100 spänn mer.

Ett litet tips med! Vem har inte hört Ron Pope's låt A drop in the ocean? Har ni lyssnat på hans andra låtar någongång? Jättebra! Jag fullkomligt älskar Fireflies. Summer is gone, You're the reason I come home är med bra. Den nya I believe är med grym! Alla nämna låtar och ännu fler finns på Spotify :)


Kommentarer
Postat av: gudrun

you're the reason i come home är en av mina personliga favoriter. sjukt fin!

2010-10-21 @ 16:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0