Eyes wide open


Idag har jag inte haft en enda lugn stund. Vaknade tidigt för att jobba, kom hem och städade hela rummet i ultarapid och slängde i mig mat medans Mathilda iaktog mig i mitt hetsätande. Dagen rullade på som alla andra dagar. Vi var ute och gick med Bobby, åt thaimat och paj. Powernapade gjorde jag med, himla trevlig vän jag är som alltid somnar ifrån mitt sällskap. Hade sömnproblem i Spanien men så fort jag kom hem var det som om jag aldrig varit borta, nu somnar jag alltså överallt, när som helst, hur som helst - precis som förr. Ytterligare några snygga tjejer vid namn Johanna och Carro droppade förbi för lite fredagsmys framför Idol. Kvällen fortsatte i sakta mak medans alla glatt smaskade i sig innehållet från Hemmakväll-påsarna. Det var min dag i stora drag.
Nu ska jag inte jobba förrän på tisdag igen. I helgen (imorgon) blir det fest. Det sägs att det ska regna, jag hoppas vädergubbarna har fel.

Kära Mathilda Prim super ikapp med däckad hund på spontanfest.


Tänkte dra mig nu, det lär bli sent imorgon och jag vill vara på topp så jag ska faktiskt lägga mig i tid ikväll för att få sova ut rejält!
Godnatt allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0