A heart for sale


Hemma! Vi drack varsitt glas lemonad på ett café/bar och satt och snackade ett tag. Sen fortsatte vi vandra, och vandra och vandra. Vi gick förbi hur många glassbarer som helst och tillslut kunde jag inte motså! Älskar glass och den spanska glassen är fantastsik! Jätte smakrik, krämig och fin, inte alls någon hård glass man bryter av skeden i. Choklad och hasselnöt är favoritsmakerna.
Var hungirg när jag kom hem ändå och åt yoghurt, flingor och kiwi, precis som hemma i Sverige. Kellog's All-Bran, yummie!

En sak jag inte gillar med Spanien: de får röka inomhus, på restauranger och sånt. Duschade tidigare och hela jag stinker rök efter visiten på cafét. Håret drar åt sig massa röklukt och det är ju inte bra att tvätta det varje dag men det blir liksom ett måste. Kläderna stinker med. Jag vill inte lukta rök.


Kommentarer
Postat av: pernilla

det är dom mjuka glassarna i spanien som jag undviker = magsjukeframkallat (a)

2010-10-31 @ 21:50:17
Postat av: Alice

Sv: Vi använde typ en minisåg haha, de va inte så svårt... men det tog tid och min gick sönder lite på smådetaljerna.

2010-10-31 @ 21:58:34
URL: http://alicewalden.blogg.se/
Postat av: Teomagnhild

Very nice site. Well laid out.

2011-01-02 @ 01:30:30
URL: http://teomagnhild.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0