10.10.10


Nu har jag käkad god frulle. Bäst var den färska frukten, fast det är den ju nästan alltid utomlands. Satt med utsikt över havet. Lite ensamt kändes det måste jag säga. Borden var stora och runda, klädda med vita dukar, även stolarna var klädda i vitt. Dem har ofta bröllopsmottagningar i matsalen så visst kändes det lite ensamt att sitta helt själv vid en stort runt bord i en bröllopsmatsal. Dock satt jag vänd mot fönsterväggen och ryggen mot de andra, tjuvlyssnade på svenskar gjorde jag med.

Nu ska jag byta om till bikini och bege mig ner för backen till farmor, farfar & CO. Det ser lite molning ut och Kenneth (farbror) har sgat att det ska komma ett oväder (han är dock hemma i Sverige). Jag kollade vädret och det verkar som han har rätt.


Kommentarer
Postat av: Josse

Kika gärna in på min blogg och berätta gärna vad du tycker om min nya bild från fotograferingen ;)

2010-10-10 @ 13:46:43
URL: http://josefinesoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0