You're the reason I come home.


Vet ni vad? Mitt fonologi resultat var det bästa i klassen! Hela 96% lyckades jag skrapa ihop, det med några små slarvfel som alltid lyckas slinka med. Dawn sa att hon var stolt över mig och jag kan inte göra annat än att hålla med. Alla i klassen blev godkända vilken känns underbart! De berättade att tre förra månaden blev underkända, hade ju inte varit så kul att fira ikväll om det hade hänt oss. Åh, vilken lättnadskänsla! Ikväll ska vi fira, big time! Har just varit och handlat inför kvällens BBQ. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan packa min väska. Vi hörs. Puss!

Mer elevbilder. Här ser ni Pilar och Isabel.

Antonio och José.

TEFL class of November 2010. Huvudläraren Dawn står i mitten.

Fonologi i våra hjärtan...

Kommentarer
Postat av: Elena

Hoppas allt är bra med dig!

2010-11-28 @ 00:07:26
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: Jannie

ååh var roligt! Hur är det med dig idag?

2010-11-28 @ 16:36:49
URL: http://finest.se/jannie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0