You won't see me crying


Har just kommit ur duschen efter ett pass i gymmet, jag behövde få något annat att tänka på och sprang tills vaderna nästan krampade ihop. Min roomie sover. Ria från Holland som är gift med en engelsman och har varit bosatt i Spanien i 26 år. Dom sa att hon skulle vara runt 25 år, hon har ju för tusan varit med sin man längre än så, haha. Jaja, jättetrevlig är hon i alla fall. Lagar mat och diskar gör hon. Hon äter även grovt bröd och fettfri yoghurt.
Jag ska försöka hålla till i gymmet nästan varje dag framöver och få bort de extra kilorna som jag tog med mig från Torrevieja.
Ikväll, 19.30 ska jag ha min första spanskalektion med Pilar, får se hur det går. På Blue School vägrar dom säga ett enda ord på det språk eleven talar. Man får istället komunicera genom bilder och teckenspråk. Detsamma gäller oss när vi ska undervisa. På så vis är det skönt att jag inte kan spanska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0