You make my day.


Idag knäppte jag två kort på några utav våra elever. De är så himla mysiga! Imorgon kommer det bilder på min elev Mercedes med, som jag gjorde mind mappen till. Det är hon jag har på alla mina (tre) privatlektioner.

Lätt suddig bild, men nedan ser ni i alla fall Daniel och Benedetta.
Alla tror att de är tillsammans, men de själva nekar till ett förhållande.


Antonio, Boris, Teresa och Carmen.
Antonio var han som kom fram och berömde mig för min lektion.
Boris Gallardo är flamencodansaren vi skulle se en show av, men missade. Han är gift med en amerikanska.
Teresa är Lauras privatelev och Carmen är bara bland de sötaste som finns! :)

Kommentarer
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

2010-11-24 @ 23:29:10
URL: http://kulansplace.se
Postat av: Rebecka

Sköna elever =)

Snart är det över och du är hemma igen, coolt, ännu en gång har du varit iväg på nåt häftigt och ligger hästlängder före alla i din ålder :)

2010-11-25 @ 18:12:41
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0