You build me up just to break me down


Man kan aldrig få för mycket/många accessoarer (skor, väskor och smycken).
Jag har länge letat efter en två-fingers-ring, men ni vet hur det är, allt eller inget. Självklart kom jag äver en fyr-fingers-ring istället - till min stora lycka!

Smyckerna kommer från C&A, Pimkie, Bershka och H&M.

Stradivarius
bjuder på Chanel-inspirerande väskor i olika färger och mönster.

Blanco fann jag ett svart fodral med puffärm och pajletter, även en av fem olika leopardmönstrade BH:ar fick hänga med hem.

Bershka gör mig aldrig besviken. Skinnshorts i brunt och två tuffa t-shirts.
Testade även ett par äckligt snygga svarta skinnbyxor. Dock är jag felbyggd jämfört med de byxor som tillverkas, så de passade inte.

Sommarens populära färgcombo neon + nude håller även i höst på H&M.


Detta var min första och sista shoppingrunda i Sevilla. Nu ska jag spara pengar. Må hända att ett eller två plagg till slinker ner, men jag ska inte gå ut för att spendera.

Kommentarer
Postat av: johnny

haha kul att vi har samma halsband och tröja från berska ;)

2010-11-02 @ 14:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0