What happend?


Jag började tycka att "mardrömms-veckan" inte var så farligt trots allt, sen blev det torsdag. Till på måndag har vi:
Foreign Language Journal
Lesson plan - listening.
Lesson plan - SP2.
Mind map - SP2.
Complaint, after sale service - Bussiness English.
Booyah, jag vet vad jag kommer göra i helgen. Har även blivit tilldelade studenter till våra one-on-one lektioner (SP). Jag har Mercedes. Jättetrevlig kvinna i sina bästa år (60-70), dock kan hon knappt någon engelska. Jag kan knappt någon spanska. Det är inte lätt vill jag påstå men det ska gå. Det ska gå. Nu måste jag börja plugga!
På onsdag ska vi ha våra prov med stort P. Dock har vi ännu inte fått lära oss allt som kommer på provet. Intensivkurs är bara ett fjuttigt mellannamn till det vi sysslar med.

Ett glas vin gjort på apelsiner hade varit gott.


Bilder från gårdagen kommer senare om jag hinner.

Kommentarer
Postat av: Jannie

jaha va kul :) gillar du den då?



kul och höra vad du tycker!

2010-11-19 @ 01:16:02
URL: http://finest.se/jannie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0