We hide our problems well.


Attsiken! Johanna visade mig var Zara, Bershka, Stradivarius och Pull & Bear låg igår så jag tänkte vandra förbi och ta ett kik. Tänkte även strosa förbi Donken för en cheese. Mmm, det hade varit gott. Dock är det helgdag idag så alla affärer har stängt. Förmodligen inte Donken så jag tror jag ska strosa runt med min lilla 7,1 mega pixels kamera och ta kort på alla fina byggnader här finns! På bron sitter även hur många hänglås som helst, varför? Jo, kärlekspar sätter fast ett hänglås där, skrivier sina namn på det och slänger i nycklarna i floden. Så corny men hur gulligt är inte det liksom? Det måste jag med ta kort på. Vi hörs sen :)


Kommentarer
Postat av: Joachimmargit

I like your website. Good job.

2011-04-06 @ 17:41:29
URL: http://joachimmargit.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0