Turn off the lights and the telephone.


Laura kom som sagt förbi och vi hade skitkul som vanligt. Glömde helt bort tiden och den hann slå 19.35 innan jag insåg att spanskan hade börjat för 5 minuter sedan. Jag och L sprang hela vägen till skolan, förbi receptionen och en skrattande Ana, rusade in hos Pilar då det första jag säger (på dålig spanska) är: "Jag behöver vatten!" Världens skönaste Pilar skrattade lite gott och sa åt mig att sticka iväg och dricka.

Imorgon ska jag hålla min basic-basic lektion. Ni vet den med de där korten jag spenderade en evighet på att måla? De ska äntligen komma till användning. Önska mig lycka till! :)



Nu ska jag spela in en dialog till min listening-lektion.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha!! =) Vatten..

Lycka till! :D

2010-11-17 @ 17:43:46
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0