There's tons of fish in the water, so the waters I will test.


Idag tog jag med min mand map till skolan, det gjorde vi alla. Vi skulle sedan rösta på vilken som var bäst. Man fick rösta på sin egen om man tyckte att den var snyggast. Självklart gjorde ingen det... även om jag ville, haha. Ed's vann, han hade gjort en gitarr, rätt coolt, den röstade jag på :) Läraren röstade på min och det betydde ändå mest eftersom hon är sån satans perfektionist. Idag gick vi även igenom hur min förra lektion hade gått. Hon nämde baar några få, väldigt obetydliga saker och sen lade hon till: "Okej, det låter jättedumt att jag påpekar dessa sakerna, men sanningen är att jag måste verkligen leta efter minsta lilla grej för du är en fantastisk lärare! Jag vill verkligen att du ska stanna här och du hade fått jobb så lätt för du är jätteduktig!". Kändes skönt att höra! Idag efter lektionen så kom Antonio fram till mig och sa att det var en jättebra lektion och Andrés bad om min mejladress så att han skulle kunna skicka julvykort online typ. Himla söta! :)

Har gjort klart allt för min one-on-one lektion så nu ska jag plugga phonology och grammar.

Här har ni en vild papegoja som äter oliver.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

VA?! Hur kunde din inte vinna?! :O

Men kul att läraren ville ha kvar dig =) Du är så duktig! =)

2010-11-22 @ 22:50:37
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se
Postat av: Ida

Hej haft en fin dag? :)

2010-11-23 @ 18:32:11
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0