She ain't got a man, but she's not alone.


Strosade iväg till affären för ca 30 minuter sedan för att handla inför helgen. Dock har jag ännu inte lärt mig öppettider och sånt här än så såklart var affären stängd. Det blir alltså en helg utan ostmacka eller kött till middag. Inget vatten har jag heller... Passerade en "grillad-kyckling-shop" på väg till affären så jag vände tillbaka samma väg jag kom, för att få någon mat liksom. Tro tusan att jag var tvungen att lägga 90 spänn på en kyckling. Aja, nu har jag i alla fall fått magen.
Har bara två läxor kvar av fem nu, fast självklart har man sparat de värsta till sist. Nåja, wish me luck!

Såhär kan det se ut när man posar med en styckad kyckling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0