Jag ska alltid vänta på vår tur.


Ställde klockan idag och gick upp vid 9 snåret. Tog mig en dusch, lite frukost och rullade iväg mot Skogstorpsskolan. Skrev in mig som vikarie och skrev på lite andra papper. De skulle sedan ringa mig vid behov. Jag rullade sedan vidare mot staden och kära lilla Stanton's. Satte upp en lapp om att jag är hemma och inte nog med det, från och med 15 december går jag in på Ritas schema med tanke på att hon är gravid. Det är inte 100% att jag ska göra det än, men 98,5% skulle jag nog vilja påstå. Varför inte liksom? Måste ändå klappa mig lite på ryggen för min effektivitet gällande jobb. Som jag ser det har jag inte varit arbetslös sedan jag var 15 år, då räknar jag inte med den tiden jag var i Torrevieja eller när jag pluggade i Sevilla. Ikväll ska jag nog hänga med Becka. Falkenberg spelar match idag med så jag får se om jag hinner dit en sväng med eller vad vi nu ska göra.

Syster


Puss!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag är så himla snygg på denna bilden.. :p

2010-11-30 @ 13:38:15
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0