It's like forgetting the words to your favourite song.


Intressant iaktagelse: Spanjorerna i Sevilla är riktiga jävla stekare. Alla killar vandrar omkring i jeans med ett dyrt läderbälte i midjan och en välstruken skjorta. Det är vardagsoutfiten. Det kan även Johanna bekräfta.
En annan iaktagelse: PDA's hemstad stavas Sevilla.

Käkade på Donken ikväll, har inget kött hemma och som köttmänniska behöver jag det med tanke på att jag bara åt tonfisk igår, som jag knappt gillar. Fortsatte min vandrig runt katedralen, solen gick ner så jag stannade förbi Starbucks för en värmande kopp Caramel Macchiato. Gott, gott, gott! Fortsatte vandringen hemåt, gick förbi ett tidningsstånd och fick tag på en engelsk skvallerblaska.


Sjukaste gatorna finns det här förresten, de är så smala att bilar får backa och köra fram, backa och köra fram igen - bara för att komma in på gatan. Jag går på en sån smal rackare varje dag till skolan, man får trycka sig mot väggen när bilar kommer för att inte få ett däckspår över sig.


Ikväll ska jag göra ett korsord om Polcirkeln och sen ska jag bara mysa. Alla sju avsnitt av 90210 från säsong 3 är även hemladdade nu.

Kommentarer
Postat av: pernilla

fast vet inte om jag ska tatuera det.

aaah, bara texter :) nice!

2010-11-07 @ 20:35:22
Postat av: pernilla

fast vet inte om jag ska tatuera det.

aaah, bara texter :) nice!

2010-11-07 @ 20:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0