I'm still trying to find my place.


Vaknade nyss, det var extremt skönt att få sova ut! Ska nog gotta mig med ägg och bacon till frulle. Någon har snott våran toast med. Belgiskorna har inte sett den, Ria visste inte ens att vi hade en och Rosa (husägaren) vet inte heller var den är. Jag har inte frågar koreanerna för dom sitter alltid instängda på sitt rum.
Dagens planer är att göra klart läxorna och gymma. Jag ska nog gå en runda på stan med, jag måste få andas lite frisk luft och idag är det för tillfället 20 grader sol.

Det är rätt skönt att jag bor själv på helgerna. Jag tycker om att vara för mig själv, men jag gillar inte att vara ensam. Hänger ni med?

Tänkte kolla på the Blind Side ikväll innan jag lägger mig. Dagen brukar aldrig bli som man planerat men ungefär så tror jag det kommer se ut. Vi hörs senare!



Uppdate!

Brynäs möter Frölunda idag klockan 16.00 på hemmaplan, stadsvandingen får nog lida för det. Jag kan sitta i matsalen där man med ett enkelt knapptryck kan få hela taket att försvinna. Tusan vad fint jag bor! :)

Kommentarer
Postat av: johanna

hahah jaså, hoppas den är bra då! kul att jag kom på att jag redan sett a-team....

2010-11-06 @ 23:19:05
URL: http://ahlqvistjohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0