I'm going home, back to the place where I belong.


Hallå i stugan!

Har inte hunnit blogga idag, det är fortfarande fullt upp trots att proven är avklarade. Hur som helst så klarade jag grammatiken! Wohoo! Fonology (heter det så? Jag försvenskade bara ordet) provet får vi tillbaka imorgon. Det känns som att jag klarade det så det hoppas vi på!
Idag har jag pluggat det sista, sovit, lagat lunch till Kim och Sanne och så ahr vi ätit tapas. Laura var för trött för att hänga med ut (fullt förståligt) så hon gick hem. Hon har dessutom fått jobb för Blue School, kul för henne! :)

Imorgon är det sista dagen i skolan, sista dagen av kursen. Himla sorgligt men ändå skönt. Jag vill hem och krama familjen, Bobby och mina bästa-i-världen-tjejer.

Här har ni förresten min elev Mercedes och en bild på Kim och Pedro från tapasrestaurangen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0