I think I'll be brave, starting with you.


Idag är det söndag, vilodag för vissa. Jag är inte vissa. Idag ska jag plugga, gymma, plugga, laga mat och plugga. Tänkte lyxa till det med entrecôt och gräddsås, sånt kan man inte äta varje dag som fattig student. Gjorde all grammatik läxa igår, gjorde även halva planeringen av min grammatik-lektion OCH planerigen av min listening lektion. Inte dåligt om jag får säga det själv. Har phonology, teacher observation form x3, foreign language journal och den sista planeringen kvar. Hade även varit skönt att få gjort klart planeringen till mina one-on-one lektioner men så mycket energi tror jag inte ens en stor bit entrecôt kan ge mig.

Nu ska jag käka upp min frukostbaugette och sen är det bara till att sätta igång med skolarbetet!

Bjussar på en glad bild på mig, tagen innan första skoldagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0