I may have failed, but I have loved you from the start.


Äter pasta med tonfisksås. Egentligen gillar jag inte tonfisk särskilt mycket alls, men det är billigt här och jag orkade inte försöka köpa kött i charken. Blandade ihop lite grädde, tonfisk, vitlök och kryddor. Det ser förjävligt ut, typ som något katten spytt upp, ätit upp och spytt upp igen. Tur för mig så smakar det bättre, hade jag dock inte lagat det vet jag inte om jag vågat äta det.
Kom nyss på en till läxa vi har att göra tills på måndag... Nåja, jag är här av egen vilja och det är faktiskt kul, det är bara så himla mycket!

Spenderade en tid i gymmet tidigare, pinsamt otränad är jag. Flåsade som ett djur tills att blev suddigt gjorde jag i alla fall så våga kalla mig svag! Jag försöker och kämpar vidare trots motgångar.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Shit vad duktigt, du gymmar ju en hel del! =))

2010-11-07 @ 20:41:46
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0