I go crazy around you


Idag sov jag till 11.09. Inte överdrivet länge för att vara mig, men imorgon börjar jag skolan redan 8.00 så där blir det ingen sovmorgon inte. Dawn, en av mina lärare är superhård på att man ska hålla tider med och tro mig, jag tänker vara en exemplarisk elev! Låt säga att jag är skitnervös ikväll flyttar det in en till tjej i mitt rum, vet inte om det var holländskan eller amerikanskan, det återstår att se. Imorgon är en stor dag på många sätt och vis, det ska bli skönt att äntligen få den avklarad.

Kommentarer
Postat av: pernilla

haha inte jag heller, men eftersom att glassen är så mjuk så känns det som det är massa bakterier i den för att den legat i solen och smält xD

2010-11-01 @ 13:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0