I don't want to fight it.


Sitter och kämpar med min slutsats på 500 ord. Det är inte så mycket egentligen, men det låter mycket. Jag brukar inte ha svårt för att skriva men nu har det helt plötsligt satt stopp. Har fortfarande planeringen av lektionen kvar med. Behöver även göra några förberedelser inför min lektion på måndag. Till råga på allt ska jag på bio ikväll. Ni vet hur jag är, sak vara med på allt. Harry Potter blir det. Gillar knappt honom ens, har nog inte ens sett fjärde filmen och detta är första delen av... sjunde? Ja, ni ser ju.

Det blir jag, Laura, Ed och Jess som går, Ria är fortarande hemma, hemma. Aja, nu mårste jag skriva vidare. Bion början 20.15 och jag måste hinna duscha innan dess och fixa mig med. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0