How wonderful my life would be, if you were in my world.


Det blev ingen bio. Varför? Jo ni förstår i Spanien så dubbar man allt till spanska så att man ska kunna betala en förmögenhet för att anlita en engelskalärare till privatlektioner istället. Spanien i ett nötskal. Istället så käkade vi småmackor for €1 st och drack gott. Vem har sagt att söndagar ska vara trista? Vi har tömt två flaskor och en liter tetra pak vin denna söndagkväll. Jag gillar vin. Rött är till och med godare än vitt. Vino Tinto de Verano är ännu bättre, men jag är inte 100 på vad som är i. Spännande.
Insåg även att Buddah som jag avr på första fredagen bara ligger 15 min fårn mitt hus, gångavstånd. Jag som trodde det låg på andra sidan stan. Trist att göra en sån upptäckt såhär sent på månaden dock, hade varit kul att gå dit igen men nu är det försent. Jaja, här kommer kvällens bilder sen ska jag lägga mig... Insåg dock att jag måste planera en lektion med. Attans bananer.

Jess och Ed spanar in menyn.

Det gör Laura med.

Jag åt två minibaguetter, en med brieost och en med rökt lax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0