How can I show my love for you?


Idag åt vi ute efter skolan. Vi orkade inte ställa oss och laga mat och ville dessutom fira att den jobbiga dagen var över. Vi åt på en mysig pizzeria som jag och Laura ätit på en gång tidigare. Lätt ett av de bästa ställerna jag varit på i Spanien. Supertrevlig personal, fantastisk mat och det är en skön feeling över det hela liksom. Ria och Laura åt pizza medans jag testade på pastan, som var helt underbar!



Imorgon är det Thanksgiving. Då de belgiska tjejerna var så snälla och lagade mat till mig och Ria igår (för att de ansåg att vi hade mycket plugg och de ville hjälpa till), så ska vi laga lunch till dem imorgon. På kvällen ska vi ut och äta. Det blir tjejgänget som var ute sist + Pedro. Det är en vän till Kim, han har varit utbytesstudent i Oklahoma, men det tror jag att jag redan sagt va? Hur som helst, det ska bli jätteroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0