Hey, wanna play a little game?


Det blev ingen flamenco klubb igår. Vi träffades hos Laura som vanligt och drack lite vin och öl (ja, jag dricker öl och rött vin nu för tiden), spelade lite ölspel och var allmänt sociala. Det visade sig att Ed's tjej Jess (som också var med) har spelat hockey! Hallå, vilken härlig konversation som följde! Nästan bud på att flytta till Kanada där alla älskar hockey. Hon kände till Bäckström, Markström, Henke... Alla man ska känna till helt enkelt :)
Plötsligt cravade alla Donken så vi drog dit, inte lång alls och det var sååå gott! Efter Donken drog vi till Phoenix och delade på en flaska rött och sen drog vi till någon hipp bar och hängde där ett tag. Sen försvann Ed och Jess för att dom bråkade om något. SÅ vi började mingla vidare, jag och Laura. Hittade två tjommar från USA, en från typ L.A och en från hmm låt se.. hur stavas det nu, Massachussetts(?). De pluggar här i Sevilla, många pluggar i Sevilla! De var hur trevliga som helst så vi efterfestade hos Laura med de få öl som var kvar och sen drog de hem. Jag stannade och sov hos Laura för att jag inte ville gå hem själv. Derrick från Massachussetts älskar förresten med hockey, vilken himla bra kväll det var! Fick kommentaren: "It's cool that you really know your hockey, like, a lot of girls say they like hockey just because... but you really like it!"

Har som vanligt inte tagit så många kort. Jag är inte bra på det där alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0