Are you reaching out for me, like I'm reaching out for you?


Jag vill inte åka hem! Jag önskar att jag inte bokat min returbiljett. Hade lätt kunnat stanna här och jobba som lärare ju. Vet ni hur satans mycket man tjänar som privatlärare? Ingen vill ha en privatlärare i engelska i Sverige. Jag hade kunnat flytta in hos Laura som har ett rum över och den största balkong jag nånsin sett! På avslutningsdagen ska vi ha en stor BBQ där och jag sak slänga ihop den där pastasalladen vi alltid brukade äta med min kära gamla klass från gymnasiet.
Mitt plan lyfter 9.00 dagen efter kursen är slut på lördagmorgon, himla kul. Klassen tycker jag ska packa klart allt på torsdag och ta med väskan till Laura, vara uppe hela natten och sen ta en taxi till flygplatsen vid 6-tiden. Bud på.
Jag vill inte hem, börjar precis få massa vänner nu med.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Självklart har du skaffat vänner, det gör du överallt =) Men man kan alltid åka tillbaka, eller så kan de komma hit, eller så kan ni ses på nån annan genomresa som ni säkert kommer göra ;)

2010-11-13 @ 17:17:10
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0