A life you don't live is still lost.


På onsdag ska jag hålla min första lektion. Jag är först ut ur gruppen, galet vad nervös jag är!
Min lektion ska handla om Polcirkeln och utlärningsstilen är att läsa. Lektionen varar bara i 45 minuter och man ska hinna med att dela upp lektionen i sex olika delar/aktiviteter. Har inga läxor idag(!) men jag måste plugga på hur lektionen ska hållas och lite sånt. Det kommer nog gå bra, men min röst kommer darra och jag kommer stamma. Det kommer gå över efter ungefär 10 minuter. Jag känner mig själv för bra.

Nu ska vi möta upp Laura för att köpa en mobil till henne. Laura är den blonda tjejen i inlägget under.

Tjing! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0