You and I, collide


Jag fick packat tillslut, mycket mer än jag borde. Kläder på 16 kg ligger nu i min väska och ännu har jag inte packat de tunga sakerna som alla badrumsartiklar och skor. Vad detta är jobbigt! Har inte heller med några "snygga" kläder, utan mer sköna och jag-ska-bo-här-ett-tag-och-kunna-trivas-i-mina-kläder-kläder.

Gjorde min sista runda på stan idag, hämtade ut linser osv. Hutlöst att det ska kosta 450 spänn för 30 par endagslinser. Man kan ju inte hjälpa om man har synfel så dom borde absolut sänka priset på det tycker jag. Typ som att tjejer inte kan hjälpa mensen och måste köpa massa grejer till det med. Orättvist. Jag lever ett dyrt liv. Farmor och farfar kom förresten förbi igår och lämnade en orimligt hög summa som de ville att jag skulle ta med mig och leva på i Spanien. Himla söta dom är! Man kan liksom vara en en god farförälder och sen kan man vara en god farförälder. Dem är lätt det sistnämnda! All kärlek till Karin och Nils!

Tittade förbi min lärare Ingrid idag med och hämtade min var/höst jacka som legat där sen studenten. Hon är så himla härlig! Som avskedsgåva från klassen fick hon en bild från oss, den häger uppe i hallen och är bland det första man ser när man kommer in i huset.



Nu ska jag äta spaghetti och köttfärssås :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0