I've caused my heart so much misery


I 30 minuter satt jag och stirrade på min resväska, sen somnade jag. Nu har jag vaknat till liv igen med en lätt huvudvärk på köpet, men är inte smärta bara ett teckan på att man lever? Jag pratade lite med Lillie som hade huvudvärk hon med, sen åt jag och efter det gick jag och stirrade på min resväska igen. Hur packar man ner sitt liv i en väska som får rymma max 20 kg? Med tanke på väskans egna vikt är vi redan nere på 15,6 kg. Jag ringde cityairline och får, tack och lov, ha min datorväska som handbagage utöver det "vanliga" på 8 kg. Då slipper man i alla fall dras med dem extra kilorna i den stora väskan. Jag bär hellre på mer.
Så hur gör man? När jag åkte till USA fick jag ha med mig 46 kg och lyckades packa mer än det. Hur/var börjar man? Nej, nu måste jag verkligen försöka packa. Än så länge har jag lagt i försäkringspapper och 11 olika nagellack i väskan. Det ska gå.



Har glömt säga att jag inhandlat en jättemysig och skön grå hoodie från Levi's. Kan lägag upp bild vid ett annat tillfälle om jag kommer ihåg det. Nu ska jag banne med packa min väska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0