I hate goodbyes


Ikväll bjuder farmor och farfar (läs; farmor) på mat. Hon är så himla duktig min farmor, jag gillar henne! Vet inte vad det blir än men är säker på att det blir fantastiskt! Hon har bjudit hem hela släkten för att alla ska kunna ta farväl av mig innan jag åker. Åh, tänk så himla stora Antonia och Isabella kommer vara när jag kommer hem!
För er nya läsare kan jag meddela att nästa måndag har jag packat väskorna och hoppat på ett plan till Spanien med enkelbiljett i hand. Där väntar redan min vän Lillie och vi ska påbörja det liv tillsammans vi tjatat om i tre år att få leva. Några planer/saker har ändrats men jag hoppas ändå att allt ska fungera bra.

Jag igår.
Jeans Pappas avklippta.
Linne Filippa K.
Bälte Lindex
Skjorta Second hand (25 kr!!).
Halsband Thomas Sabo.


Ikväll ska jag inviga min underbara svarta långklänning från Jeane Blush.

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: ja, det stämmer.. vem är du förresten? :)

2010-07-29 @ 16:33:59
URL: http://saraevelina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0